Scoala Postliceala Sanitara Carol Davila - Proiectul „Practica de bine” - MedLife

ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA EXAMENULUI DE CERTIFICARE A CALIFICĂRII PROFESIONALE AMF - 2019

ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA EXAMENULUI DE CERTIFICARE A CALIFICĂRII  PROFESIONALE CALIFICAREA ...

ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA EXAMENULUI DE CERTIFICARE A CALIFICĂRII PROFESIONALE BFKT - 2019

ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA EXAMENULUI DE CERTIFICARE A CALIFICĂRII PROFESIONALE CALIFICAREA PROF...

Educatorii pentru sănătate în acțiune

Şcoala Postliceală Sanitară „Carol Davila” a organizat vineri – 14 iunie 2019, &ic...

  • ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA EXAMENULUI DE CERTIFICARE A CALIFICĂRII PROFESIONALE AMF - 2019

    Miercuri, 26 Iunie 2019 06:02
  • ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA EXAMENULUI DE CERTIFICARE A CALIFICĂRII PROFESIONALE BFKT - 2019

    Miercuri, 26 Iunie 2019 05:58
  • - Ceremonia de Absolvire a Promoțiilor 2019 – AMF și BFKT -

    Miercuri, 26 Iunie 2019 04:52
  • Educatorii pentru sănătate în acțiune

    Miercuri, 19 Iunie 2019 17:08

banner2019

Proiectul „Practica de bine” -  MedLife

Proiectul „Practica de bine” - MedLife

Luni, 10 decembrie 2018, reprezentanți ai sistemului medical MedLife au prezentat elevilor școlii programul stagiilor clinice, proiectul „Practica de bine”, dar și oferte de muncă pentru elevii și absolvenții noștri.

Doamna director al școlii, prof. Aurelia Șova: „MedLife este unul dintre partenerii agreați ai școlii. Programele noastre educaționale sunt continuate de către MedLife atât prin oferta de parcurgere a stagiilor clinice, cât și prin ofertele de muncă lansate către voi. O mare parte dintre absolvenții noștri au devenit angajați MedLife, iar feedback-ul acestora este unul pozitiv. Ne dorim să creștem interesul vostru față de aceste oportunități de dezvoltare a competențelor profesionale. Și nu doar atât! Așteptăm feedback-ul vostru cu privire la satisfacția resimțită în stagiile clinice, pentru a îmbunătăți aceste parteneriate.”

Eduard Niță, healthcare recruiter MedLife: „MedLife este principalul furnizor de servicii medicale de calitate, cu o istorie pe piața medicală de aproximativ 22 de ani. Deținem un număr impresionant de unități medicale proprii: 50 de clinici, 20 de hyperclinici, 10 spitale, 10 farmacii, 9 centre de stomatologie, 4 maternități, o bancă de celule stem, 155 puncte de recoltare, precum și 33 de laboratoare. Aceste centre medicale sunt dotate cu tehnologie medicală de ultimă generație (RMN 3 Tesla), precum și cu investiții în zona imagistică.”

Valorile după care se ghidează compania sunt: inovație, leadership și excelență în sănătate.

Sloganul companiei - „Să facem România bine!” - este susținut de o serie de repere atitudinale atât în relația cu angajații, cât și cu clienții: responsabilitate, angajament, încredere confirmată.

Obiectivele urmărite în activitatea profesională: siguranța, empatia și parteneriatul de lungă durată au stat la baza dezvoltării companiei. În prezent, sistemul medical MedLife are peste 5.000 de angajați, care susțin calitatea serviciilor către cei 570.000 de beneficiari proprii.

Pentru a construi o echipă care să promoveze valori și principii comune, MedLife a demarat deja proiectul „Practica de bine”. Acesta program de mentorat vine în întâmpinarea absolvenților debutanți, motivați să se alăture echipei, având o durată de 3 luni.

Aceste 3 luni de practică sunt remunerate adecvat, în baza unui Contract de muncă încheiat de comun acord. Dintre cei 259 de aplicanți, doar 44 au fost selectați. Aceștia beneficiază de un program de training (teorie și practică), susținut de către 22 de mentori (1 mentor pentru 2 asistenți medicali debutanți). După această perioadă de practică, fiecare cursant îți exprimă adeziunea de a continua/sau nu colaborarea cu MedLife. Compania nu condiționează prelungirea contractului de muncă, această alegere revenind cursanților.

Claudia Mândricelu, manager departament call-center, a prezentat elevilor noștri, detalii privind specificul muncii în cadrul departamentul pe care îl coordonează.

Actualii elevi pot beneficia de contracte de muncă pentru postul de agent call-center (program part-time sau full-time, cu orar preferențial) sau pentru postul de operator recepție (program full-time). Pe lângă un salariu fix atribuit, elevii care optează pentru astfel de job-uri primesc bonusuri pentru performanță, tichete de masă și un pachet de servicii medicale.

Simona Curmătureanu, reprezentant HR MedLife: „Cine dorește să se alăture echipei non medicale, poate trimite cv-ul la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., iar o echipă de profesioniști vă asigură suport și consiliere în vederea angajării.”

 

Prof. Adriana Păunescu

Responsabil Comisia de Monitorizare a Inserției Absolvenților pe Piața Muncii

Citit 485 ori Ultima modificare Joi, 20 Decembrie 2018 00:29
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

PARTENERI

brighton.jpgefnweb_eu.JPGeurope_eu.JPGministerulsanatatii_ro.jpgnmcuk_org.JPGoamr_ro.JPG